فال نکو.

سلام

با وجود اینکه سال 88 با یه دعوا به مثابه جنگ جهانی در ولایت سنگان (20هزار نفر به یه نفر!) شروع شد، اتفاقاتی بعد از اون افتاد که حاکی از اینه که سال خوبی رو در پیش دارم!

اصولا" من آدمی هستم که فقط به یمن و شگون اعتقاد دارم، نه به نحسی و چشم زخم و اید دست مزخرفات! اتفاقاتی که پیش اومد، هرچند اونقدر کوچیکه که قابل گفتن نیست، ولی ازشون بوی کامیابی به مشام میرسه...

 

رخ تو در نظر آمد، مراد خواهم یافت               چرا که حال نکو در قفای فال نکو ست!

 

نمی دونم چرا هر وقت حس جذبه بهم دست میده و میخوام اونو به دیگران منتقل کنم دهنم قفل و قلمم خشک میشه! گویا این طفلک های بخت برگشته توان توضیح این حالت رو ندارند!

حتما" دوست دارید بدونید این حال از کجا پیدا شد؟!

خوب به نظر خودم این نتیجه تنفس هوای پاک، شنیدن یک موسیقی خوب، خوندن یه شعر زیبا و دریافت SMS از یک فرد عزیزه!  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد